piątek, 20 sierpnia 2010

Flos Lek Natural Body

Godzinę temu przyleciały do mnie zakupy ze sklepu internetowego Flos Leku - kilka kosmetyków z serii Natural Body. Dla siebie zamówiłam dwa żele do mycia: Mango&Marakuja i Opuncja&Biała herbata. Dla siostry, która uwielbia pachnące masła do ciała, wzięłam masła Truskawka&Poziomka, Wanilia&Czekolada i Mango&Marakuja.



 


Żel w ich e-sklepie kosztuje 13,05zł/250ml, masło - 21,35zł/240ml. Ceny byłyby OK gdyby składy wyglądały nieco inaczej. Producent obiecuje na przykład:

 "Masło o bogatej konsystencji i przyjemnym intensywnym zapachu wanilii i czekolady polecane do codziennej pielęgnacji skóry przesuszonej, odwodnionej oraz normalnej skłonnej do okresowego spadku nawilżenia. Zawiera naturalne oleje roślinne: słonecznikowy, babassu, masło Shea i oliwę z oliwek o działaniu zmiękczającym, wygładzającym skórę oraz nawilżająco- relaksujący ekstrakt z wanilii:"

A wszystko, czym przyciąga klientów, umieścił w drugiej połowie składu:



Co mi się podoba, to staranne zabezpieczenie produktu przed otwarciem w sklepie. Na masłach znajduje się folia, zawartość słoika chroni plastikowy krążek.


Żele mają naklejkę-plombę oraz kawałek plastiku który trzeba oderwać by otworzyć zakrętkę:


Mam manię "niemacanych" produktów, w sklepie zawsze biorę produkty z tyłu. Tutaj mam ten komfort, że zamawiałam od producenta, ale i tak brawo!
Otworzyłam tylko jeden żel i jedno masło. Kosmetyki nie mają intensywnych zapachów :) Szkoda, że skład znajduje się tylko na kartoniku...

 

6 komentarzy:

  1. mmmm a jak pachnie mango i marakuja? uwielbiam te zapachy, ciekawe czy kosmetyki będą łatwo dostępne w drogeriach

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel pachnie owocowo-egzotycznie, po użyciu zapach utrzymuje się na skórze. Tyle mogę w tym momencie powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś wyróżniona ;) na:

    http://kochamkosmetyki.blogspot.com/2010/08/tag-10-rzeczy-ktore-lubisz.html

    Agnieszko dobrze zgaduję, że snowqueen wróciła? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga nie wytrzymam w niepewności ;) powiedz powiedz :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też zawsze biorę kosmetyki stojące z tyłu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam masełko waniliowo-czekoladowe, pachnie delikatnie, ale bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń